Over ons

Pitchen bij hoofdkantoor bol.com

Pitchen bij hoofdkantoor bol.com 1

Via LinkedIn kwam ik een bericht tegen van bol.com waarin ze een oproep deden voor bijzondere (nieuwe) producten. Producten die minder dan 10.000 mensen kennen, maar zeker de moeite waard zijn. Waarom? Bol.com heeft ruim 13 miljoen! producten. Daar zitten natuurlijk ook hele mooie producten tussen die nu nauwelijks gevonden worden.

Met het programma “Briljantjes”, wil Bol.com die producten uitlichten. Mee helpen om hun klanten innovatieve en bijzondere producten te leren kennen. Een week na aanmelding voor het programma kregen we bericht. Wij mogen de Zindelijkheidsbox gaan pitchen op het hoofdkantoor.

Samen stellen we een korte presentatie op met wat de aanleiding was om de Zindelijkheidsbox te ontwikkelen en wat de voordelen zijn. Na het presenteren voor de 5-koppige jury komt het oordeel. De Zindelijkheidsbox valt onder de categorie “briljant” en wordt als een van de eersten meegenomen in het programma.

Bekijk Briljantjes pagina van bol.com

author-avatar

Over Dustin

Wij zijn ouders van 3 kinderen, Jasmijn, Sebas en Morris. We zijn zindelijkheidsbox.nl gestart, omdat we in onze omgeving hebben gemerkt dat mensen het lastig vinden om hun kind zindelijk te leren worden. Waar begin je? Hoe vaak? Hoe houd je het vol? Wat doe je als het mis gaat? Of als je kind niet wil? Wat heb je nodig? Wij geven je graag een steuntje in de rug en willen je helpen als je het niet meer weet.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *